onsdag, augusti 23, 2006

coola celebrities


Tänkte orda lite om mina mest coola celebrities. Det finns många celebrities, men inte särskilt många av dom har nån slags coolhet över sig, överhuvudtaget!


Vi börjar ju såklart med den coolaste av de coola, nämligen Liv Tyler, som, enligt mitt tycke, antagligen är den snyggaste kvinnan i världen. Klart hon finns med på min lilla lista!


Sen har vi såklart den vackra Miss Johansson, Scarlett herself, som är typ den enda som passar i rött läppstift. Bara det ger ju cred!


Och sen måste förstås Maddox Jolie-Pitt finnas med... finns det egentligen någon coolare kille? Svårt att tro det.





Och så avslutar vi med Kate Hudson och hennes otroligt söta Ryder (det är en kille, för er som undrar...). Eftersom jag fullständigt älskar How To Loose a Guy in Ten Days så är det klart att Kate är med på min lista!

1 kommentar:

Tiger sa...

måste fan få va lite petig, gumman! heter de inte "cred" ist för "creed"... *ler stort*... däremot håller jag helt klart med dig, speciellt vad gäller lillmaddox:en. så jävla härlig. o scarlett... beaaauuutyyy.. puss. (ps, du har väl inte missat gemma ward på min sida... vacker)