måndag, september 25, 2006

DH

Neeeej! Varför gör jag det här? Nu har jag råkat (hmm, råkat med uppsåt isåfall) läsa om Desperate Housewives- avsnitt som inte har sänts i Sverige än! Jag avskyr när jag gör det, ändå gör jag det. Så nu vet jag vad som kommer hända i de DH-avsnitt som snart sänds i Sverige, och även, ungefär, vad som kommer hända i säsong tre, som precis börjat sändas i USA! Det ser inte bra ut, fast ändå bra... om ni förstår vad jag menar. :) Så nu väntar jag på att England ska komma ikapp, och att brevbäraren ska skynda på posten från mademoiselle T! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Schyyyysssssss inte berätta nu snälla, rara, sweety, goa, mysiga, lovely minisis!!!

Tiger sa...

men snälla rara dumma du!? va faaan håller du på me!??! här sitter man o knåpar ner avsnittsasen på små fina dvdskivor för o skicka över atlanten (fel hav, eller? haha) osså sitter du o tjuvtittar på framtiden. FYFYFY. akta dig, i might stop with this charity shit!!! o du! jag tänker inte läsa peppböcker av fina människor, de känns inte äkta! :P