onsdag, september 20, 2006

Långt eller kort













Ibland önskar jag att man vore rik och berömd. Eller ja, ibland, ALLTID menar jag! Som här, med Cameron Diaz och Jessica Simpson, som ena dagen har kort hår för att dagen efter ha långt hår. Man borde helt klart ha en personlig hårstylist, som kunde hjälpa en med extensions ena dagen, och lagda lockar dagen därpå (se inlägget nedan). Hur skönt vore inte det... Klä mig kan jag göra själv, men en frisör som kommer och fixar håret på morgonen...mmm.... lovely. Så behöver de inte heller hålla på och vela om man ska klippa sig eller inte (lugg eller ingen lugg, bob eller ingen bob), som vi vanliga dödliga människor behöver. Jäklar alltså, man borde blir rik och berömd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du... men tror du de är lyckliga med allt folk som ska springa omkring dem hela dagarna?
Gör som jag, börja spela, så ökar chanserna en aning iaf på att bli miljardär! /Sis A

...o du klipp av dig luggen nu...

Miss Marie sa...

Jo, eller hur, om man vet oddsen på spelen o lotterna så är det ingen idé o spela...