torsdag, oktober 26, 2006


Okej, ni som känner mig vet ju att jag har en enorm soft spot för smycken. Jag verkligen älskar originella saker, som liksom säger någonting i sig självt. Det är väl därför jag avgudar Sandbergs smycken; dom är originella och är ett statement i sig själva.
På nåt sätt verkar jag gilla deras bröllopskollektion bäst (hmm, är det nåt jag glömt att säga här? ;)) men deras armband och ringar är verkligen något i särklass också. I vanliga fall gillar jag inte alls att blanda guld och silver, men Sandbergs har gjort det på ett så himla snyggt sätt. Me want! http://www.sandberg.se.com/


1 kommentar:

Anonym sa...

jag har gjort klart för drömprinsen att han ska köpa den vänstra, rida hit på sin vita springare och fria till mig, askungen, som står i trasiga byxor o målarfärg i håret på balkongen... haha... så levde dom lyckliga...

allvarligt nu. den vänstra är verkligen to die for. jag tager denna ring, att älska i nöd o lust, tills döden skiljer oss åt. "you may now kiss the ring...."