onsdag, oktober 11, 2006

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
Gunnar
Sutton Pierce och Sean Preston (thank God att jag inte är kille och att min mamma inte är Britney Spears!)

Tre platser jag vill resa till:
Italien
Någon exotisk ö (moi, Mr M och nära och kära i bungalows på en privat vit sandstrand, låter väl inte helt dumt?)
Road trip i USA

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
www.jagvillhamer.blogspot.com
www.propertyofrespekt.blogg.se
www.people.aol.com/people

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
Till sorgliga filmer, eller bara sorgliga händelser på tv, som att någon blir utröstad från Idol (ja, sån sucker är jag!)
Lämna nära och kära hemma för att ge mig ut på äventyr (eller nåt)
Åka ifrån Mr M (usch, jag blir ledsen bara jag tänker på det)

Tre filmer jag aldrig får nog av:
The Notebook (aaaahhh...)
Love Actually
How To Loose a Guy In Ten Days (oui, j'aime les chick flicks!)

Tre platser där jag intar ett lugn:
Les Champs Elyseés; "la plus belle avenue de monde" (det är något särskilt att stå där en sen decemberkväll, bland alla julslingor, och titta upp mot den majestätiska l'arc de triomphe och känna att man inte skulle kunna vara någon annanstans just den stunden).
Hemma i Pålsboda där inget farligt händer.
Hos Mr M (wherever that might be)

Tre saker jag gör när jag är hemma ensam:
Surfar runt på nätet (särskilt www.youtube.com)
Sjunger
Fixar med juvelerna

Tv-program jag kollar på:
Little Britain
The Oprah Winfrey Show
Desperate Housewives (som snälla Theresa skickar ner till mig! :))

Tre ord jag skrattar åt:
Alla helt sjuka namn och efternamn som jag måste försöka uttala på jobbet, ni har ingen aning om hur många konstiga irländska namn det finns!

Tre jobb/yrken jag haft:
Au pair
Tidningsbud
Skuldinsamlare

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
Smyckesdesigner
Journalist
FNs generalsekreterare

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
Göra onödiga saker
Måla naglarna
Äta frukt och choklad (inte så ofta samtidigt, men om nån erbjuder chokladfondue med fruktdip så är jag inte den som tackar nej!)

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
Prata flytande italienska (och innan dess ska jag förstås kunna prata flytande franska också)
Guld- och silversmideri
Att flyga

Tre förebilder:
Min familj (jag ser upp till både mamma och pappa, samt båda mina systrar)
Madonna
Kofi Annan

Tre viktiga saker i mitt liv:
Min familj och vänner
Mina handväskor
Min förlovningsring

2 kommentarer:

Tiger sa...

http://aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,906823,00.html är detta din förebild?!

Anonym sa...

hittade int länken /sis a