söndag, november 26, 2006

Så har man äntligen börjat shoppa julklappar! En av två systrar är klar, och en av en mormor. Eftersom jag är ganska säker på att mormor inte läser min blogg, så finns här en liten bild på den ursöta tomten hon ska få. För er som inte vet så samlar min mormor på tomtar, så det är alltid en bombsäker julklapp. Om man skakar på tomten, så snöar det i de tre bollarna, hur söt som helst. Så nu vet ni det, systrar ystra.

Annars då? Tja, tycker att syrran och Simons bebis ska komma nu, det finns ju hur många söta krambjörnar och leksaker som helst! Men det känns ju lite konstigt att köpa julklapp till ett teeny weeny embryo, så får nog lugna mig till nästa jul. (Merde.)







För övrigt vill jag ha Gwyneth Paltrows hår i julklapp, bara så ni vet.





Toodiloo, alla sötisar, nu är det dags att sova!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska se vad jag kan göra åt hårsaken... kankse går att fixa ;) *klipp klipp* /Sis A

Anonym sa...

Japp mormor har långt över 100 tomtar som var och en ligger inlindad i papper under resten av året./sis A

Anonym sa...

100? senast vi räknade var de väl över 400!