söndag, december 10, 2006


Nu har jag kommit på en julklapp som jag kommer att få! Kalla det kvinnlig intuition eller manlig dumhet, men jag är ganska så säker på att jag kommer få boxen med Sex and The Citys alla säsonger av Mr M. Jag hade hoppast på en mer glittrig klapp, men hey, Carrie och gänget får väl glittra åt mig! ;) Fast jag antar att Mr M och jag kan vara tråkiga tillsammans, eftersom jag har köpt presentkort i en fotobutik åt honom. Mitt försvar är; försök själva att köpa ett kamerastativ när ni inte har en aning om vad det är ni letar efter!

Annars så hoppas jag att jag har hittat bra och personliga julklappar till alla, jag är ganska nöjd med mig själv faktiskt. :) Hoppas alla ni andra är nöjda med er själva också! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Annars kan jag köpa bra present till mr M på claes olsson :D där finns det visst, sa mr T /sis a