söndag, januari 28, 2007

Armband och sånt där...

Ni kommer kanske ihåg det här armbandet här bredvid som jag hittade på http://www.kyssjohanna.se/ och tjatade om för några veckor sen? Ja, iallafall så köpte jag det och de orangea örhängen. Örhängena älskar jag, men armbandet var en stor besvikelse! Jag trodde att det var stelt, eftersom det ser ut så på bilden, men det visade sig att armbandet består av fyra bitar på en resårtråd plus att det glänser alldeles för mycket, alltså inte snyggt alls. Men fyndig som jag är kom jag på att jag ju kan göra om det, så numera är armbandet borta och istället finns det två halsband och ett armband, vintage magic liksom (eller rätt och slätt återvinning!)! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va snyggt! Gör flera sånna smycken!!/Sis A

Anonym sa...

Men satan vilka snygga smycken!! E inte det med det stora hjärtat till saluuuu?? ;)

Gud, va snyggt... Du, min kompis sophie ska ju snart föda barn, jag skulle vilja beställa nåt fint av dig som jag kan ge henne när jag hälsar på henne på BB?

Puss-tiger

PS. sen är jag ju fortsatt din störste o förste köpare när du börjar tillverka för guys... ;)