torsdag, maj 17, 2007

Klääääningar!



Man skulle ju kunna tro att jag är sponsrad av Monsoon, så som jag snackar om deras kläder, men det är bara ren och skär kärlek från min sida. Jag går in i deras affär, och allting är bara så fint! Jag skulle gärna vilja ha alla de här klänningarna, men om jag bara fick välja en så skulle det bli den turkosa. J'aime turkost! Den lavendelfärgade koftan med vita prickar, är lite för liten för mig, så den får Sofia ta!
Och som jag sagt tidigare, så kommer jag definitivt köpa min brudklänning därifrån! (När den dagen kommer...)


3 kommentarer:

Akira ♥ sa...

WOW jag vill oxå ha, boka en resa till mig o jag kommer direkt!!

Tiger sa...

åh, jag vill ha den svartvita! men du , seriöst! gick in o kolla på de underbara brudklänningarna! alltså typ 200pund?? det är väl inte ens dyrt!? eller e jag totalt borta!?

Miss Marie sa...

£200 ar typ 2,500 sek, sa inte alls sarskilt dyrt for en brudklanning! vissa av brudklanningarna har inte sa fina tyg, men vissa har chiffong o siden o sa... o visst e de fina!?