onsdag, juni 27, 2007

Fint hemma



Inredningsugen på sommaren? Konstigt värre... Det är väl det ihärdiga regnet som gör det! Jag hittade en massa fina saker på amerikanska Anthropologie. När jag åker till USA så ska det bli mitt första stopp, vilken affär! Nu drömmer jag mig bort till ett stort hus i amerikanska södern, och då måste man ju såklart ha en himmelssäng (en gammal dröm för mig), med en massa tunt vitt tyg, jättefint. Kuddar också. En stol att krypa upp i med en pläd, måste man ha och ett sött bord att ha tekoppen på (eller de kanske bara dricker lemonad där?). En häftig garderob och en lagom kitschig taklampa får också följa med, och sen min favorit; gardinerna, som när de hänger helt raka visar ett helt barrträd, så man känner sig hemma!

2 kommentarer:

Stina sa...

Härliga saker. Kram

Akira ♥ sa...

Massa mysiga saker!