fredag, juli 27, 2007

Glasssmask



Solen sken idag! Ja, eller snarare skenade, för nu är den borta igen. Gone, gone, gone. Jag hann dock njuta av en glass i solskenet, fast så mycket njutande blev det inte, som ni kanske märker på min min, för glassen smakade smör = bläääk. Solen var härlig iallafall.

Jag har för övrigt kommit ner till två outfits för morgondagen, och det blir nog så att jag tar med båda två och bestämmer mig i bilen (eller 5 minuter innan vi ska iväg från hotellrummet, om jag känner mig själv rätt :)).

Hoppas ni alla får en trevlig helg, ta ta for now!

3 kommentarer:

Akira ♥ sa...

När du kommer hem ska vi äta: mjukglass, mc flurry, noraglass, italiensk glass i massor! hehe

Sara sa...

Tack detsamma! :D

Miss Marie sa...

ja, jag vill smaka den dära italienska glassen i hjortkvarna! men, med tanke på att den är gjord i sverige av svenskar, är det inte svenskb glass då? ;)