tisdag, juli 17, 2007

Ingen vill ha mig, för jag äter mask...

Ren fakta:

Jag bodde i Frankrike i 10 månader och hade i genomsnitt ett besök per månad av familj och vänner.


Jag har levt i England i 11 månader och har haft ett (1) besök.


Är det mig ingen gillar längre?


Eller är Paris så himla mycket bättre än Preston?
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Vissa klagar på att det är dyrare att åka hit än till Paris, men jag har minsann åkt fram och tillbaka till Sverige tre (3) gånger under tiden, och när jag bodde i Sverige åkte Engelsmannen över varje månad. Det handlar om prioritering.



och jag är visst ingens prioritet längre

2 kommentarer:

Tiger sa...

hmmz. älskade du. jag bodde iofs samtidigt som du i paris, men där kom jag o hälsa på nästan varje dag ;)

att jag inte kommit till england e skit. på riktigt. och visst handlar det om att prioritera, men tyvärr är en students ekonomi inte så tiptop.

Tiger sa...

men jag älskar dig, min vän. på riktigt - hoppas du känner det.