söndag, juli 29, 2007

Lauren & James

James och Lauren gifte sig alltså igår. Dom hade lyckats pricka in den enda soliga dagen på hela sommaren i England, och solen var framme hela dagen (för att sen övergå till regn när vi hade festen inomhus).
Lauren hade på sig en jättefin krämvit klänning översållad med pärlor och paljetter, med ett litet släp. Hon hade ingen brudbukett utan endast en armbandsblomma, och en glittrande tiara.
De hade tre brudtärnor, med liknande glittrande tiaror.
Svarta klänningar i olika modeller, trés stylish, och rosalila kallor. Laurens syster är till vänster om henne, och jag gillade verkligen hennes skor!
Själv drack jag champagne och hade jättekul (tror jag!). Det är för övrigt Engelsmannens glas jag har i andra hand, och det tömde jag inte (tror jag). Mormors glittrande aftonväska fick självklart följa med, kamera och lipgloss passar perfekt där i!
Vit, rosa och silvrig tårta. Jag har ingen aning om hur den smakade eftersom jag aldrig tog någon bit, och jag såg ingen annan som åt den heller! Undrar om det är någon konstig, engelsk tradition att man inte ska äta bröllopstårtan? Hmm, ska kolla upp det. Visst är Laurens klänning snygg bakifrån!
Gavin dj-ade och vi dansade natten lång. Till och med Engelsmannen dansade, eller ja, försökte iallafall! Sannerligen en lyckad dag och kväll!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så vacker marie!! Har så vacker stil!! =) Gillar dina lockar! Hoppas ni hade trevligt på bröllopet!! Kram Miss O

Tiger sa...

härligt att ni haft en bra helg! coolt med tärnornas svarta klänningar till brudens vita! annorlunda o tufft. mys med bröllop - jag vill också gå på bröllop! o jag ääälskar bilden när du dricker skumpa. instämmer med föregående: du är vacker.

Miss Marie sa...

Tack så mycket båda!

Tiger: ja, jag har aldrig sett tärnor med svarta klänningar, men det är väldigt snyggt o passade verkligen till bröllopet!

Akira ♥ sa...

Va fina ni var allihopa! Mmm både Tiger o jag vill gå på bröllop ;)

Miss Marie sa...

vi har ju kommit överens om att både tiger o du kommer gifta er innan jag, så sätt igång bara! :D