tisdag, juli 10, 2007

Så mycket tyg...

Ja, så mycket vackert tyg... och så har jag ingen symaskin! Min lilla älskling står i en garderob hemma hos föräldrarna, och jag är här. Det kan sannerligen vara svårt med distansförhållanden. Om jag hade barit bra på att sy för hand så hade det inte varit några problem, men mina stygn för hand blir helt enkelt inte raka och fina utan snarare krokiga och... ofina. Suck. Jag är så sugen på att göra en blomma, men det blir helt enkelt inte fint! Undrar om man kan hyra en symaskin nånstans? Tur att det är enkelt att sy Bitty Booties för hand.

Translation: I've found some beautiful fabric, but my precious sewing machine is in Sweden! I wish I was good at sewing by hand, but the stitches are uneven and it doesn't look good at all. Bugger. I want to make a flower!

3 kommentarer:

Akira ♥ sa...

Mmm det är verkligen kul att sy! Vilka fina tyger!

Miss Marie sa...

Vi får starta syjunta när jag kommer hem! :)

Akira ♥ sa...

japp, amanda är med på det oxå;)