tisdag, september 25, 2007

Höstshopping

Hösten är definitvt här! Vad bättre sätt att fira den på än med lite virtuell drömshopping! Alla dessa godbitar hittade jag hos engelska Monsoon. Grått känns väldigt höstigt, men lite rött och lila piggar upp. Om jag kunde ha högklackade skor skulle jag utan tvekan vilja strutta runt i de lila discopumpsen på höstfesten, och de andra skorna skulle få följa med på höstpromenader på stan. Jag älskar för övrigt den vita jackan, och den vita koftan vill jag ha mest av allt! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tänk om man kunde gå i sådana skor. Vad fin man skulle bli ;) Gillar koftan skarpt!

Anonym sa...

Min grå kofta inhandlad i Manchester i dec. 06 står sig ju, häftigt!/ullis

Miss Marie sa...

ullis - visst, du ar modern sa det forslar! :)

Anonym sa...

Älskar skorna längst ner i mitten! -Tiger.