tisdag, oktober 16, 2007

Scarletts hår

Gosh, jag är lite inspirerad av Tigers makeover. Men jag tror inte att det blir varken brunt hår eller lugg för min del, men jag skulle gärna vilja hitta en höstig blond färg, typ som Scarletts hår till höger, mucho snyggt. Miss Johansson är verkligen en skönhet som passar i allt, men framförallt har hon en bra frisör som ändrar hennes hårfärg utan att förstöra håret totalt. Ge mig en sådan, tack så mycket. Jaja, dags att sluta drömma! Jag funderar istället på en färg från Coleur Experte, har använt dem förut och resultatet har blivit bra, men det är ju alltid svårt att göra det själv! Min absoluta favorithårfärg av all time fick jag hos Min syster å jag, en varm, blond, champagne, underbar färg. Hmm, det lät ganska så bra... om jag någonsin blir hårfärgsdöpare så ska jag döpa en hårfärg till det!

4 kommentarer:

Akira ♥ sa...

Köp hem lite olika färger så ska vi blanda o kladda ska du se!! I help you, trust me!!

Tiger sa...

Hon är f*cking gorgeous. Inspireras inte av min makeover. Mitt hår e inte så snyggt live! ;) ...fast nu har jag ju iaf visade upp luggen på skolan o den blev mkt populär. O jag har till o med börjat trivas. MY GOSH!

Anonym sa...

Tycker att du kan boka en tid hos "Min syster och jag" och färga håret så där mörkblont, det tycker jag att du är fin i! Inte för ljust och inte för mörkt! Funderar själv på att klippa mig en kortare page vid nästa veckas frisörbesök, vad tycker du? // Mellansyster

Miss Marie sa...

Ja, jag gillar mitt har morkblont ocksa, sarskilt pa hosten/vintern, men det ar svart att hitta en bra farg! Scarlett har lyckats riktigt bra med sin farg till hoger, den vill jag ha! Morkblont med ljusare slingor...