tisdag, oktober 16, 2007

To be black or not to be black

Ja, nu har jag fått en uppfattning från er, kära läsare, och det verkar som att ni är okej med svart klänning på bröllop. Självklart har jag tänkt att ha accessoarer i andra färger, just nu lutar det åt kungligt lila om jag bara kan hitta ett par skor som passar till. Jag är dock fortfarande lite osäker på vad som gäller angående engelska bröllop, engelsmännen brukar ju vara lite mer formella än vad vi är i de flesta sammanhang (inte minst dresskoden på de flesta jobb!). Bara inbjudan till bröllopet inger lite respekt, när det är brudens föräldrar som önskar vår närvaro på bröllopet. Oj då. Så... jag tror jag får tänka lite mer på det dära.


Bara så ni vet, på mitt bröllop kommer det vara helt okej att ha röd, vit eller svart klänning!

Inga kommentarer: