måndag, november 26, 2007

Fototapet


Har ni sett något så snyggt? Jag vill ha ett eget hus nu (!) och då skulle jag vilja ha en fototapet i mitt sovrum. Jag tycker det är så himla snyggt med en snygg, stor tavla på väggen bakom sängen, men när jag nu ser dessa fototapeter så inser jag ju att det skulle vara bra mycket snyggare med en hel fototapet som fond bakom sängen! Tänk dig att somna mitt i Paris med Eiffeltornet som fond, eller vakna upp mitt i en blomstrande sommaräng. =) Om jag nu skulle bosätta mig utomlands så skulle jag nog välja en riktigt vacker skogstapet, så att jag inte saknar den svenska skogen alltför mycket. Alla dessa tapeter kommer från Photowall, och ja, lite dyrt är det, men inte så särskilt dyrt om man tänker på hur mycket en fin tavla kostar (alltså en sån som man inte köper på IKEA). Det bästa har jag inte ens kommit till än, man kan nämligen ladda upp en egen bild och få som tapet! Hur coolt är inte det? Man kan till exempel ha värsta stora egobilden av sig själv på väggen, eller istället för ett gammaldags bröllopsfoto i ram, så kan man ha bröllopsfotot som tapet istället! Ni ser, jag har redan börjat planera... =)



Om man nu inte vill tapetsera en vägg med en bild, så kan man istället välja göra en egen canvastavla med hjälp av Bildoteket. Också väldigt snyggt.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Tänka sig att jag faktiskt skaffat mig en canvastavla som hänger över min säng! Jag som alltid brukar vara så efter... :) Behöver jag säga att det är en naturbild?! Ps. Jag drömmer också om ett kommande hus, eller jag kanske ska börja med lägenhet, eller va f_n man kan väl hoppa det steget, det är j ändå så dyrt. /Angelica

Anonym sa...

Jag letar efter fototapeter....
Hittade din blog.
Vissa av dina motiv här finns på Rusta för halva priset... Bara ett tips! :)

Miss Marie sa...

iccan - du är väl aldrig efter! =) hoppas få komma o hälsa på i ditt hus sen då! =)

helen - tack för tipset!

Anonym sa...

Great post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
Extremely helpful information particularly the last part :) I care for such information a lot.
I was looking for this certain information for a very long time.
Thank you and good luck.

My blog post - steinzeitdiät
my web page > low carb food list

Anonym sa...

If some one desires to be updated with most up-to-date technologies after that he must be pay a quick visit this website and be up
to date everyday.

Also visit my webpage; Low Carb Diät Erfahrungen

Anonym sa...

Please let me know if you're looking for a article author for your blog. You have some really great posts and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd
love to write some content for your blog in exchange for a
link back to mine. Please send me an email if interested.
Regards!

Take a look at my webpage :: low carb diät buch

Anonym sa...

Hey There. I found your blog using msn. This is a really well written article.

I will be sure to bookmark it and return to read more
of your useful information. Thanks for the post.
I'll definitely comeback.

Look at my web site Allgemeine Informationen über die Zöliakie Diät
my webpage > glutenfreier hafer

Anonym sa...

Please let me know if you're looking for a author for your site. You have some really good articles and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love to write some material for your
blog in exchange for a link back to mine. Please shoot me an e-mail if interested.

Regards!

My blog ... aktien solar
my web site: sparkassen altersvorsorge

Anonym sa...

I was extremely pleased to uncover this great site. I need to to thank you for ones time for this particularly fantastic read!
! I definitely savored every bit of it and i also have you bookmarked to check out
new things on your web site.

Here is my web site; Thai Massage in Wiesbaden
My site > Service Shiatsu Akupressur Massage

Anonym sa...

Undeniably believe that which you stated. Your favorite reason seemed
to be on the web the simplest thing to be aware of.
I say to you, I certainly get annoyed while people consider worries that they plainly do not know
about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side effect , people could take a signal.
Will probably be back to get more. Thanks

My webpage Steinzeit Diät Rezepte

Anonym sa...

I know this web site gives quality based articles or reviews and other stuff, is there
any other web page which provides such stuff in quality?



my site ... vermögensberatung in mainz

Anonym sa...

I every time used to read article in news papers but now as I am a user of internet thus from now I am using net
for articles, thanks to web.

My website ... kohlenhydrate diat