onsdag, november 28, 2007

Ordlös Onsdag - Hoppning

Ordlös Onsdag hos Nejma i Marocko

9 kommentarer:

Anonym sa...

Här var det fartfyllt. Jag beundrar den som vågar. Själv håller jag mig på sparkavstånd från hästar. Hihi

Anonym sa...

Den bilden påminner mig om mitt barnbarn som oxså rider och hoppar så.. Härligt foto det där.. fart och fläkt:-)
Tjingelong

Åsa sa...

Åååh, hej! Läcker bild som trots farten nästan ger intryck av att hästen står stilla så :)

Anonym sa...

Njuter och ler!
Detta är verkligen livet!
Härlig bild mitt i språnget!

Admin sa...

Verkligen en hoppfull bild.

Anonym sa...

Det ser ut som det blev 0 fel på det hindret i alla fall. Precis som Maleé säger, hoppfull bild ;)

Ninnie sa...

Det där ser ju så härligt ut! Själv jag har aldrig vågat mej upp på hästryggen, knappt ens i närheten av dem....

Sarah sa...

Är det du som rider? Jag önskar att det var jag på den hästen =)

Miss Marie sa...

nej, inte jag som rider, utan det är ett kusinbarn o hon är hur duktig som helst! jag tror inte att jag skulle våga hoppa sådä högt! =)