söndag, december 30, 2007

Film

Jag har ju tjatat om Enchanted ett bra tag nu, så häromdagen tog jag med Engelsmannen på bio, och jag fick välja film! =) Den är väl mest lämpad för girls i åldern 7-14, men en 24-åring kan också uppskatta bra film! Den var inte lika bra som jag trodde den skulle vara, delvis för att de bästa sakerna syns redan i trailern, men den var värd biobiljetterna iallafall! Engelsmannen och jag låtsades att de två tioåringarna bredvid oss vara våra barn, så då var det inte skämmigt alls... =)

Ikväll blev det också film, nämligen Underbar och Älskad av Alla, Martina Haags underbara bok som nu blivit film. Jag har läst boken och filmen är den ganska trogen, så det blev samma nämen-nu-måste-du-väl-ändå-säga-sanning-känsla och gömma mig bakom kudden för jag tyckte det blev lite pinsamt, ungefär så. Klart sevärd film, och rolig!

4 kommentarer:

Sarah sa...

GOTT NYTT ÅR MARIE ;)

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR MINISIS!

Annika sa...

GOTT NYTT ÅR!!!!
Hoppas du får kul ikväll vad ni än hittar på.
Martina Haag filmen är kag småsugen på att se, tror jag...........Boken stressade mig förfärligt när jag läste den.
Och Enchanted ÄR väl en helt underbar film!!!

Miss Marie sa...

Gott Nytt År till er också! =)