måndag, december 10, 2007

Snart jul

Tipp tapp, tippetippe tipp tapp, tipp tipp tapp!!!

Jag är superproduktiv för tillfället. Kan inte sitta stilla utan att göra något med händerna. Julstrumpa, kudde, docka och så lite finurliga lappar till julklapparna. I år är vi nämligen vuxna; vi har lottat vem vi ska ge julklappar till, och sen ska var och en hitta julklappar för 500:- till sin mottagare. Så i år har jag lagt ner mer tid på julklapparna, jag fick nämligen mellansystern och hon är ganska petig när det gäller klappar! ;) Jag vet iallafall att kvalitet går före kvantitet hos henne, så jag har kört på det. Med storasystern är det tvärtom; där går kvantitet alltid före kvalité! =)

Självklart ville alla köpa julklappar till Sofia, så hon fick inte vara med i utlottningen. Där är jag väldigt nöjd med klapparna! Engelsmannen är förstås alltid en mardröm att handla till! Kläder känns lite uttjatat, parfym, strumpor, slipsar... Näpp! Det har iallafall blivit en man bag från Zara ( som nu finns i Örebro, weeiii!). Några andra förslag? =)

2 kommentarer:

Tiger sa...

Åh vilken rolig idé med julklapparna!
Ni är så söta!

Miss Marie sa...

ja, det kan jag absolut rekommendera! (och jag säger inte ett ord om att jag först var emot det.. =))