tisdag, januari 15, 2008

Bredband

Gaah! Vilken djungel! Jag försöker välja bredband och det ger mig huvudvärk och magsjuka på en och samma gång, tror jag.

Det är mobilt bredband, det är bredband med bindningstid och det är bredband utan bindningstid men begränsad nedladdning och... ja, jag blir tokig. Jag vill bara ha ett bra bredband som inte kostar alltför mycket men som jag kan surfa och kolla på youtube och ladda hem musik och lyssna på engelsk radio om jag vill det! Det kan väl inte vara alltför svårt att fixa? Jag inser att det är nu man ska ha en andra hälft som gillar såna här tekniska saker, det är därför Gud uppfann äktenskapet. Jag tror stenhårt att man ska hitta en andra hälft som är olik en själv, och som gillar saker som man själv inte gillar! Om bara Engelsmannen var här så han kunde fixa det här...

Pust...

4 kommentarer:

Desiree sa...

Ha ha " det var därför Gud uppfann äktenskapet" men det ligger nog en poäng i detta. Det är min käre man som sköter sådant. Men om man inte skulle ha en sådan skulle jag nog också sitta och slita mitt hår i frustration över sådana här saker.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

A many forms of cancer medical diagnosis doesn't have to mean a passing away phrase and spiral into major depression. Various types of cancers are very curable, and there are ways you can deal with this process. Check this out article for several helpful tips about handling this incredibly difficult time and how to ensure it is just a little much easier. [url=http://www.xxxw12woo.info]pr334d13[/url]