tisdag, januari 29, 2008

Bygga Bo

Jag har fått bygga bo-mani! Jag vill ha ett hem och ett hus, där jag får göra precis vad jag vill! Därför läser jag inredningstidning efter inredningstidning och tittar på inredningsprogram på tv. Ge mig vilket inredningsprogram som helst! Extreme Makeover Home Edititon, Roomswervice, Design Simon och Tomas… vadsomhelst och jag är fast! Ja, allt förutom Äntligen Hemma, som jag förut gillade men inte numera. Det är hon Tove eller vad hon nu heter, som allt går för långt i sin inredning. Halvvägs klar så tycker jag det är snyggt, men så rätt som det är så har hon satt på fem meter tyg på väggen med 10 lampor. Alltid over the top, liksom. Nån borde förklara uttrycket less is more för henne.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Bygga bo och få det fint är kul. Fortsätt njuta av många härliga inredningsprogram.

Anonym sa...

Bygga bo-mani är du inte ensam om att ha!!