måndag, januari 14, 2008

Kuddfint

Nu när jag har bott hos andra i ett och ett halvt år ska det bli skönt att komma hem till min alldeles egna lägenhet igen, där jag får bestämma precis aaallting! (Moahahaha! Diktator? Moi?) Jag har bestämt mig för att byta lite stil, så har sytt lite kuddar och även några lavendelhjärtan som ska få pryda sin plats (och funktion!) i badrummet. Helst av allt skulle jag vilja byta ut den slitna soffan, men studentsoffan får hänga med ett litet tag till! Tur att den inte syns så väl under kuddar och plädar! =) Förresten, ni känner väl till fårskinnet Ludde på IKEA? Förut har det funnits ett vitt, långhårigt fårskinn, men nu finns det även ett ljusgrått, korthårigt fårskinn! Det skulle passa finfint i min soffa! =)

3 kommentarer:

Annika sa...

Jag förstår att du ser fram emot att komma hem till din egan lgh...Nu sk jag ändra din länk på min blogg så att du hamnar bland bloggare i Sverige istället. Just nu har jag dig boende i England ;-)
FINA kuddar har du gjort!!

Miss Marie sa...

ja, jag blir kvar ett tag i sverige! =) lovar att berätta när/om jag flyttar tillbaks till england! =)

Ninnie sa...

Fina! Och så härligt med lavendelhjärtan, kan nästan känna doften...Mmmm. (Längtar till sommaren då mina lavendelbuskar ska blommar igen)Jag kan ju se att du är god vän med din symaskin!