måndag, januari 28, 2008

Lika som Bär!


Det är alltid lika kul att se mode som kommer tillbaka! Nu börjar jag bli så pass gammal att jag en gång redan haft på mig kläder som är trendiga nu. Vem minns inte 90-talets tights och långa tröjor? Very, very snyggt.... Hmm. Nu har jag dock inga problem att ha på mig tights och tunikor, så det är konstigt vad man glömmer! Fast jag antar att stylingen är lite annorlunda nu!
=) Lite skoj är det att se kändisar som helt anammat någon annans stil!
Katherine Mcphee kör på en klassisk LWD (litte white dress) som ju alltid är modern! Kylie Minogue gör en Marilyn och lever efter devisen att blondes have more fun. Heidi Klum försöker bli lika kunglig som Grace Kelly och Beyoncé hittar det vilda inom sig.
Anne Hathaway skulle kunna bli presidenthustru vilken dag som helst, eftersom hon liknar Jackie O på pricken! Precis som Beyoncé gillar Mena Suvari djur, och klär sig som Sophia Loren.
Fergie har, liksom jag och alla andra, sett Grease en gång för mycket och försöker likna Sandy. Kanske inte helt lyckat? Mischa Barton drömmer bort sig till sjuttiotalet, Jane Fonda och höga jeans. Snyggt? Hmm.
bilder från People

5 kommentarer:

Desiree sa...

Lika som bär kan man verkligen säga!

Tiger sa...

Shit vilket bra inlägg.

Men har du verkligen lagt ner allt det där jobbet själv!?!? Impressed!

Miss Marie sa...

nej, jag kan inte ta all creed! bilderna är ju från people.com!

Tiger sa...

Kan du ta all CREDD då?? ;)

Är inte du tillsammans med en engelsman!? ;P

Kärlek till dig, ma belle fille!

Anonym sa...

Hon bredvid Beyoncè är (antagligen) Raquel Welch. Men vem är hon i vita dräkten???