söndag, januari 13, 2008

Väsktokig


Jag gillar verkligen de "påsiga" Chanelväskorna som Kate Hudson och en av tvillingarna Olsen har. Det är verkligen en perfekt storlek för everyday-väskor. Jag gillar också Ivanka Trumps röda ladylike lilla Chanelväska som är damig men inte för tantig!

Vanessa Hudgens vit/beiga väska är nog min favorit just nu. Färgen är vårig och fin, och modellen är perfekt. Jag gillar också att den har både korta och långa handtag så att man kan variera hur man har den. Helt perfekt, tror jag minsann! Halle Berrys gröna väska (Miu Miu?) är också en riktig skönhet och jag gillar även Sarah Jessica Parkers vita stora väska.
Nästan som Vanessa Hudgens väska är den cremevita läderväskan från Asos Premium, den vill jag ha! En annan godbit är klassikern, Luella Bartleys "Giselle" (ja, den är döpt efter supermodellen), men den kostar en hel del mer än väskan från Asos. Om jag hade obegränsat med pengar så skulle jag gärna ta två "Giselle"; en i svart som ovan, och en i bubbelgumsrosa! =) Riktiga klassiker, båda två!

Inga kommentarer: