måndag, februari 18, 2008

Vitt hos mig

Även jag har hakat på den vita trenden! Det började med att jag köpte en liten burk med vit färg för att måla mitt fula, bruna soffbord. Sen blev det hjärthängarens tur, innan ramen blev vit och så slutligen även det fula bruna nyckelskåpet! Allt på bara en enda liten färgburk! =) Så nu är min hall i tema vitt, känns faktiskt skönt eftersom jackor och sjalar alltid tillför en massa färg iallafall. Antar att jag känner mig hemma i allt vitt efter att ha levt i Engelsmannens lägenhet, där allt är vittvittvitt! Det är lugnt och fint.

På hängaren hänger en fin, gammal vit väska som jag hittade på en loppis. I ramen (från Ikea, ursprungligen ljusbrun) så klippte jag till och satte in en bild från Noa Noas vårkatalog. Jag gillade verkligen färgerna och glittret från smyckena i bilden. Den gigantiska vasen och lilla runda skålen fyndade jag på Åhlens, för 25 och 60 kronor, såna fynd gillar jag! =) Den lilla hjärtformade skålen, som jag fått från en kär vän som kom på besök, pryder både sin plats och funktion eftersom den är förvaring för nyckel och Ipod när jag är hemma!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt! /Akira

Ninnie sa...

Så fint! Vitt känns friskt och ljust och vårigt, det behöver man efter denna mörka mörka vinter...

Anonym sa...

Jättemysigt!/ullis

Lisa Christensen sa...

Vackert! Är också helt tokig i vitt just nu. Det ligger kanske i tiden...