torsdag, februari 14, 2008

Bon'a Parte


Jag fick hem Bon'a Partes katalog häromdagen, och jag tyckte det fanns en hel del snyggt där! Kanske inte direkt någonting som stack ut och som jag ville köpa, men jag gillar verkligen stylingen och inspiration från deras katalog. Gillar hur de kombinerar vissa kläder, det ger lite ideer! Jag tänker kanske främst på den blommiga skjortklänningen som matchats med en långärmad randig tröja eller powerkostymen med scarf under skjortan - riktigt snyggt blir det!

3 kommentarer:

Ninnie sa...

Bonaparte katalogen har jag också fått hem, och jag gillar den också! Vackra inspirerande bilder, finstämda färger, mysiga kläder, och åååå, vad man längtar efter vår och sommar....

Annika sa...

Den katalogen vill jag också ha!!! Vilka fina grejjer!!

Miss Marie sa...

ninni - ja, visst vill man ha vår nuuu! :)

annika - mycket fina grejer finns det! :)