tisdag, februari 05, 2008

Drömmar

Nu börjar jag komma till ro här hemma, saker och ting börjar hitta sin plats. Dock saknar jag såklart en del saker som skulle göra mitt hem ännu finare! :) Överst på prioriteringslistan står en ny soffa, helst då en vit och helst en Ektorp från Ikea, jag tycker verkligen dom är snygga. Ny dörrmatta behövs också, den jag har nu är en kvarleva från hyresgästen som bodde här innan och den har milt sagt sett sina bästa dagar! Snart börjar den nog krypa av sig själv...Ballerina skulle nog bli fin framför min dörr! Jag skulle behöva sy några nya dukar också, och det tänkte jag göra med tyget Anneli från Ikea. Självklart måste jag också införskaffa några söta rosa Blomster från Ikea, som jag har pratat om tidigare! De vaserna är så söta. Som extra grädde på moset skulle det inte sitta fel med några Aureliakuddar och en fjärilsram från Monsoon.
bild: Eget kollage med bilder från Ikea, NotOnTheHighStreet och Monsoon

4 kommentarer:

Annika sa...

Kan tro att det blir fint och mysigt hemma hos dig här framöver! Tycker också jättemkt om Ektorp.
Gillar färgskalan, så vårlig!

Desiree sa...

Härliga vårfärger. Soffan var riktigt snygg. Hoppas den är lika skön som snygg.

Jes/Vita villa vila sa...

Vilket härligt collage du har gjort! Kul att fixa till det hemma :) Kan varmt rekommendera en vit Ektorp ;)

Kram kram! /Jes

Ninnie sa...

Så fint det kommer att bli hos dej! Härliga vårglada färger! Så bra det är att vara pysslig, önskar jag hade lite kvar av min pysselådra, den är tyvärr utsinad....