lördag, februari 16, 2008

Scraphysteri!

Jag har nog blivit lite inspirerad av Scrapsystrar! Hela eftermiddagen idag har jag suttit och gjort kort. Jag tror att det inte räknas till att scrappa, eftersom man kanske måste ha foton för att scrappa (?) men kul var det iallafall! Så nu har jag kort en masse och är förberedd för födelsedagar, dop, giftermål... you name it! =)

Jag har en väldig svaghet för ordspråk och citat, så såklart smög sig några sådana in också! Både klassiska citat och nya, särskilt då från låttexter (Kent!). Jag har helt klart hittat en ny hobby!

5 kommentarer:

Desiree sa...

Du är verkligen pysslig och talangfull på många områden. Jag vet inte om man måste ha foton för att det ska räknas som scrapping eller inte men detta som du gjort blev iallfall jättefint. Ser att du gjort om headern på bloggen också, fint!

Miss Marie sa...

desiree - jag antar att jag får kalla det scrapping då! :) angående headern så är jag inte riktigt nöjd, så den blir nog ändrad snart igen! =)

Scrapsystrar sa...

Wow, vad mycket snyggt! Blev nu jätteinspirerad att klämma in lite fina ordspråk och låttexter på kort i framtiden.:-)Jag är urkass på scrapterminologin så jag vet inte om det heter scrappa när man inte har ett foto med. Men jag tycker att det borde det väl göra när man använder scrapmaterial... Ha det gott! Kram Åsa

Miss Marie sa...

åsa - okej, jag ser dig lite som expert, så jag kör på det då! citat o låttexter är alltid skoj ju! =)

Scrapsystrar sa...

Jättefina kort du gjort!! Jag gillar verkligen dina färgval- helt i min smak! ;-)
Ha det bra!
//Katarina