måndag, februari 25, 2008

Snygga klänningar

Oscarsgalan bjöd på många glamourösa klänningar! En trend var tydligen rött, och även att ena axeln skulle vara bar. Både Anne Hathaway och Katherine Heigl hade anammat det. Katherine hade sina vanliga, glamourösa 40-talslook med lagt hår, snyggt! Cameron Diaz blekrosa Dior-klänning är ju helt fantastisk, men jag skulle gärna sett att hon hade haft några snygga guldmsycken till klänningen, hon försvinner nästan annars! Nicole Kidmans outfit gillade jag verkligen, en svart enkel klänning men med ett fantastiskt halsband! Jessica Alba hade en mörkt lilafärgade Marchesa-klänning, och den var perfekt till hennes bebismage, snygg frisyr också.

Snyggast då? Ja, det tror jag faktiskt får bli Anne Hathaway i Marchesa. Färgen passar henne perfekt, och modellen är magisk!

Vad tycker ni då?

6 kommentarer:

Tiger sa...

Jag tycker Heidi Klum slår dem alla. Hon ser helt amazing ut. Önskar jag klädde i rött, det är coolt o dramatiskt!

Desiree sa...

Anne Hathaway passar väldigt bra i den färgen. Men även Katherine Heigl ser riktigt snygg ut i sin klänning. Cameron passar rätt bra i blekrosa. Den där mörklblå klänningen med fjädrar gillade jag inge vidare. Nicole Kidman ser lite stel och blek ut i just den svarta klänningen.

Annika sa...

Snyggaste klänningen tyckte jag att Helen Mirren hade! SÅ fin!! Men annars gillar jag verkligen Anne Hathaway! SÅ fint!
Och Heidi Klum såg magnifik ut! TJUSIG!!
Tyckte Camerons klänning var för blek, men visst är hon snygg, tjejen!
Hilary Swank var också så elegant!

Anonym sa...

Heidi Klums klänning var helt fantastisk, liksom hela hon.
Måste dock erkänna att jag va lite besviken på dom flesta andra.
Marion Cotillard´s klänning va väldigt annorlunda o fin så länge man inte fick se för mycket av nederdelen. Det blev alldeles för mycket fiskbenskänsla då.
Cameron Diaz klänning va lika vacker som hon själv, färgen kändes dock lite tråkig. /Pernilla

Scrapsystrar sa...

Katherine Heigl får mitt toppbetyg, men jag tycker också att Jennifer Garners klänning var snygg.../Åsa

Miss Marie sa...

tiger - ja, klänningen var verkligen dramatisk! tycker det är kul när de vågar lite mer!

desiree- visst är cameron snygg i blekrosa, jag önksar mig bara lite mer färg! =)

annika - njae... helen mirren tyckte inte jag var så snygg i åt, hon var bra mycket snyggare förra året!

pernilla - fiskbensklänningen gillade jag inte, kändes inte ett dugg fransk heller faktiskt!

åsa - ja, katherine klär verkligen i den där 40-talslooken!