onsdag, mars 19, 2008

Klädfint till Påsk

Påsken är snart här! Själv kommer jag att spendera påsken i mjukisbyxor och långkalsonger i snön, men om det vore lite mer vårlikt så skulle jag gärna klä mig i något sånt här under påsken!

Jag tycker verkligen det är dags för lite ljusare och färggladare kläder, jag är rysligt trött på alla svarta jackor till exempel. Särskilt kombinerat med svarta halsdukar/sjalar - det måste vara det tråkigaste som finns! Okej om man vill vara elegant nån enstaka gång, eller ska på begravning, men annars tycker jag att det alltid finns rum för lite färg på såna saker som sjalar och vantar. Jag skulle säga att jag föredrar andra färger än svart på väskor också, men om man har en färgglad outfit i övrigt så tycker jag svarta väskor funkar bra, och denna är ju så söt! Gillar också de nougatfärgade mockastövlarna, de framkallar riktigt habegär! Ett roligt/snyggt smycke piggar alltid upp, det är mitt motto på alla outfits! =)

2 kommentarer:

Desiree sa...

Håller helt med dig, nu är man sugen på mer färg.

Miss Marie sa...

vi får göra en färgrevolution! =)