onsdag, mars 26, 2008

Longorias walk in closet

I senaste numret av amerikanska InStyle så visar Eva Longoria upp sin walk in closet. Och den är inte liten! Men det förstås, har man 200 par skor och 50 par jeans så måste man ju ha nånstans att allting också!

Ser ni den godisfärgade Louis Vuitton-trunken på översta hyllan i garderoben? Är den inte för söt? Ingen walk in closet är komplett utan en Louis Vuitton- trunk, sådetså! Kolla också in hennes förråd av små clutches, glittriga och alldeles, alldeles underbara! =)

7 kommentarer:

Tiger sa...

jag är inte avundsjuk jag är inte avundsjuk jag är inte avundsjuk jag är inte avundsjuk

Miss Marie sa...

inte jag heller inte jag heller inte jag heller inte jag heller inte jag heller inte jag heller

Anonym sa...

Vilken härlig yta. Säkert lika stor som hela vår övervåning på huset.. Hi hi!

Miss Marie sa...

hej ella!

o kul att du har hittat hit o lämnar en kommentar, det är alltid skoj! =)

o ja, longorias walk in är nog större än hela min lägenhet, balkong inräknad! =)

Anonym sa...

lite lik min walk in closet ;) akira

Miss Marie sa...

akira - ja, nästan va! =)

Anonym sa...

Mmmm :D Akira