torsdag, april 24, 2008

Divas Don't Knit

Ett litet boktips kan ju vara bra sa har pa en torsdag i slutet av april. Jag har just lats ut boken Divas Don't Knit av engelska Gil McNeil. En lattlast chick lit med manga intressanta personligheter och underhallande historier. Jag kan rekomendera den for den lasare som vill ha nagot som inte kraver nagon storra tankeverksamhet men mycket underhallning. Som ni kanske forstar fran titeln sa handlar den en del om stickning och gar ni in pa hemsidan sa kan ni ladda hem grattis monster till sjalar och annat som namns i boken. Det skulle jag gora om jag kunde sticka annat an halsdukar! Jag tanker iallafall kopa uppfoljaren till boken, Needles and Pearls, nar den kommer ut i augusti!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Får jag låna denna lr någon annan lättläst bok av dig? <3 Akira

Miss Marie sa...

absolut! den ar pa engelska, sa om du vill tar jag med den hem!

Scrapsystrar sa...

Åh, vad jag älskar låten du har "lagt upp"!! Ännu en anledning att kika in här titt som tätt!! :-)
Ha en jättebra dag!!
Katarina

Miss Marie sa...

kul att du ocksa gillar laten!

Anonym sa...

no no vi kör en svensk bok syster!