måndag, april 28, 2008

Pinks Kläder


Tja, jag antar att man kalla Pinks... överdel för en topp. Eller en bh? Eller kanske bara väst? Tröja är ju att ta i. Jag kör på topp.

Fult är det iallafall.

Vet ni vad, Pink är en av de människor som jag faktiskt tror kommer bära de byxor som det har varit så stort holabaloa omkring. Ni vet dom där byxorna med inbyggd stringtrosa? De har redan blivit en succe i Brasilien och förväntas bli det när de släpps i Storbritannien i sommar. Vi kan ju hoppas att de inte kommer till Sverige någon gång.

Annars finns de antagligen på en rumpa nära dig snart.

1 kommentar:

Desiree sa...

Håller med om att den där väst-bh:n inte var något snygg. Usch byxor med inbyggd string låter ju riktigt hemskt. Jag gillar inte ens stringtrosan i sig så de byxorna skulle jag aldrig köpa.