torsdag, maj 29, 2008

Den som väntar på något gott...

Den här väskan ligger och väntar på mig i England. Jag beställde den av födelsedagspengar och tänkte att jag skulle spara lite pengar genom att få den skickad till Engelsmannen istället för till Sverige. Vad jag inte tänkte på var väntan... Det är två veckor och en dag innan Engelsmannen kommer till Sverige, så jag måste alltså vänta två veckor och en dag till på min underbara väska. Suck. Engelsmannen har modellat väskan framför web cam, och den är precis så ljuvlig som den ser ut att vara. Världens mjukaste läder, typ. Snart är den min, snart.

3 kommentarer:

Desiree sa...

Vad kul att du har en fin väska att se fram emot. Jag förstår att du längtar både efter väskan och din engelskmannen.

Anonym sa...

Snygg väska, den passar nog Marie perfekt, lr vad tror du Tiger;)??? Akira

Miss Marie sa...

desiree - ja, fast mest längtar jag efter väskan! =)

akira - ja, tiger berättade om väskan! om jag hade fått den av henne så skulle den nog ha varit här nu! men det finns ju en hel massa andra fina väskor därute... ;)