lördag, maj 31, 2008

Gnällspik

Nu är jag trött på det här med distansförhållande. Man får allt det negativa med att vara singel; laga mat för en, sitta ensam framför teven, handla mat för en, gå på fest ensam, få ta hand om myrinvasion i lägenheten själv och inte ha någon som kliar en på ryggen.

Men samtidigt får man inte det positiva med att vara singel; inget krograggande (eller raggande någonstans överhuvudtaget), inget ta dagen som den kommer eller gå ut och festa med singelkompisarna. Eller jo, kan jag väl i och för sig göra, men då försvinner min poäng.

Trött på skiten, det är vad jag är.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår dig helt och hållet! Nu får ni allt kämpa efter en lösning som passar er båda! Usch vad frustrerad du måste känna dig! Vill komma o kramas med dig just nu!! Akira