torsdag, maj 01, 2008

Göteborg!

Jag är nyss hemkommen från några dagar i soliga Göteborg! Jag har spenderat några dagar med solstrålen Sofia och gått runt i en massa mysiga affärer i Göteborg. Jag hann till och med att se Chalmers årliga Cortege där jag tyckte att vagnen om Tito Beltran var roligast! =)

Min syster och hennes man har köpt hus och ska därför sälja sin lägenhet. I veckan fotograferades den och jag fick vara med och home-styla den innan fotografen kom. Phew! Det är mycket man måste tänka på; uppiffade soffor, många kuddar, basilika i köket och röda äpplen på köksbänken. Ja, det är inte "bara" att sälja en lägenhet, det kan jag skriva under på! Nu hoppas vi verkligen att försäljningen går bra, så som vi kämpade med home-stylingen, eller hur syrran? =) Fint blev det iallafall!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst har det varit härliga dagar! Tack för besöket. (Sofia gillar musiken på din blogg, hon diggar!) // Kram systerndin

Anonym sa...

Söta Lill Fia!! Snart får även jag träffa henne:) Styling är ju skit kul!! Ni har gjort så fint! Akira

Desiree sa...

Göteborg är verkligen en mysig och trevlig stad. Härligt att få några dagar där med din syster och hennes familj. Cortegén är ju alltid kul att se. Hoppas det går bra med lägenhetsförsäljningen nu men det gör det säkrerligen nu när ni gjort så fint.