måndag, maj 19, 2008

Me Love Indiska

Indiska har verkligen en hel del fint. Varenda gång jag går in där hittar jag något nytt som jag tycker skulle passa finfint till hemmet, eller till mig själv! Dessa sötingar hittade jag på deras hemsida, och jag kan verkligen se mig själv på en altan sippandes en margarita från ett rosa drinksglas, eller i den lilla hängmattan under ett träd. Gärna med en margarita i handen. =) Och så några söta blommor i den lilla buren, en lanterna till den sena natten och ett kakfat att ha frukt på! Mumma. Lampan är från Monsoon, och jag tror tyvärr den kan behövas de dagar då regnet öser ner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Indiska är bäst, helt klart!! Akira

Ulrika sa...

Älskar dina inredningstips, är det ok om jag kopierar dessa bilder från indiska och rusta och lägger upp dom i min blogg som inspiration?

Miss Marie sa...

akira - jag vet att du tycker det! ;)

ulrika - visst, det är helt okej!