söndag, maj 18, 2008

Tävling!

Oj! Det finns mycket att fira just nu, trots att det är måndag! Jag har fyllt ett kvarts sekel (ack och ve), jag har börjat sälja mina smycken på Signerat (ni har väl varit där och kollat?) och bloggen har haft över 35000 besökare sen jag började räkna för ett tag sen! Hur kul som helst alltså, och det måste vi såklart fira!

Jag tänkte lotta ut ett av mina smycken bland er som svarar. Vad jag vill veta är helt enkelt varför just Du tycker om att läsa min blogg?! Bland de som kommenterar lottar jag sen ut smycket. Lätt som en plätt!

Priset är armbandet ovan, ett funktionellt armband med memory wire, vita sötvattenspärlor och bergskristall. Passar alla armar, så passa på att tävla nu! =)

Tävlingen avslutas på onsdag.

23 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Vad kul med tävling!! :-)
Jag gillar att man får ta del av lite av varje här på bloggen; kändisnytt, mode, musik, trender,inredning, citat, vackra foton och personliga tankar om saker och ting. Variation och framförallt inspiration!! :-)
//Katarina

Anonym sa...

Hej!
Sugen på att tävla? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss!

(den här tävlingen är redan publicerad)

Anonym sa...

Jag gillar att du skriver om så mycket olika blandade saker.. Det blir liksom inte samma tråkiga "tjat" som det lätt blir i många andra bloggar.. En härlig blogg helt enkelt ;)

Anonym sa...

Din blogg är jättehärlig. Ma får verkligen inspiration varje gång man tittar in, det är alltid någonting nytt på gång, och dina smycken är jättefina! Underbart!

Anonym sa...

Jag gillar bloggen fär att den har bredd - det är inte bara dagens outfit:-)

Boktradition sa...

Ska jag var ärlig har jag inte varit här innan utan kom hit via en länk om tävlingen, men det är en väldigt snygg design du har på bloggen :) Inläggen får jag kommentera sen när jag har surfat runt lite här

Ulrika sa...

Jag kom oxå in på din blogg via en länk som bloggtävlingar hade! Såg det ljuvliga armbandet och bara drogs till ditt namn ( länken ) till din sida, och klick ,så var jag inne hos dig! Och ser snabbt att vi åtminstone har två gemmensamma nämnare - Scrapbooking och Vita hem........! Inte konstigt att stilen på det armbandet lockade mig!

Snygg design- rent och enkelt- det är både din sida och det armbandet! Jag kommer tillbaka till din sida- lovar!

Mvh Ulrika

Anonym sa...

Din blogg är alltid spännande att läsa. Den känns alltid fräsch och är ständigt uppdaterad. Lite tråkigt att inte flera kommenterar den, när så många är inne och läser den regelbundet. Dina foton/bilder är klara och fina och textupplägget blir aldrig rörigt! Lättläst och snygg blogg! Akira

Anonym sa...

Har aldrig varit inne på din blogg innan. Men det jag sett än så länge har jag gillat. Jag älskar att titta på bilder och du öser ju på med en bild per inlägg.
Keep up the good work!!

Annika sa...

VILKEN tur att jag hann se detta i tid!
Jag är ju här varje dag men har nu varit bortrest över helgen.
Jag gillar din blogg eftersom den blandar glamour, kändisar, familj med kloka ord. Allt i en skön blandning! Tycker alltid att jag hittar ngt läsbart här hos dig! Armbandet är förresten SÅÅÅÅ snyggt!!!

Anonym sa...

för det är mkt variation. du skriver om många olika ämnen :)

Desiree sa...

Jag tycker så mycket om din blogg för att det är en skön kompott av allt mellan lyxig glamour och personlig vardag. Här finns liksom allt man kan önska sig, mode, skönhet, skvaller, personligt, recept liksom vackra smycken. Här finns alltid smått och gott att läsa.

Anonym sa...

Jag gillar din blogg för att den har lite av allt! Jag gillar även att du har mycket bilder/foton vilket gör det kul att titta in här. :)

Ninnie sa...

Jag tycker om att läsa din blogg för den är så positiv och har en härlig blandning av livets goda! Här kan man läsa om mode, färg och form, inredning, resor, se fina foton, läsa tänkvärda ord, bli sugen på att laga något gott, läsa om fest och glamor likväl som trevlig vardag. Här finns alltid nå´t att läsa!
Du är också en av inspirationskällorna till att jag själv fick lust att börja blogga.

Anonym sa...

Din blogg är så bra för man får veta allt möjligt. Den är intressant helt enkelt!

linnea_winqvist@hotmail.com

Anonym sa...

din blogg är bra för att den ger inspiration och så är det en bra blandning mellan egna bilder och bilder på kändisar. En bra mix helt enkelt.

Anonym sa...

Hittade hit genom en tävlingsblogg och kände att jag verkligen ville vinna armbandet, så jag klicka mig hit ;)

Scrapsystrar sa...

Åh tävling! Jag är med!:-) Tittade faktiskt först på armbandet på bilden och funderade på att kolla upp vad det skulle kosta. Men så läste jag vidare och såg att man kunde vinna det! Nåväl. Jag gillar din blogg mycket för kändisbilderna och när du skriver om stilikonerna. Gillar att du har med bilder som aldrig hamnar i tråkiga svenska tidningar, som exempelvis de från kungliga bröllopet ovan. Hela bloggen är som en påse ögongodis. Fortsätt så här vet ja!;-) Kram Åsa (den andra scrapsystern)

Anonym sa...

Jag gillar din blogg eftersom man får se lite av varje. Mode & trender, din vardag, dina tankar med mera! din blogg är dessutom fräsch och man blir inspirerad! :D

Anonym sa...

Jag gillar din blogg eftersom man får se lite av varje. Mode & trender, din vardag, dina tankar med mera! din blogg är dessutom fräsch och man blir inspirerad! :D

Anonym sa...

Den har en bredd och det tycker jag är viktigt när det gäller bloggar! Sen gör du fina smycken också

Sara sa...

Miss Marie är inspiration, och lyx som lyser upp! Lite som att krypa upp i soffan med ett glossigt magasin!

Sara sa...

Förresten blev jag nyfiken på dina smycken, så jag kollade givetvis in dem på signerat! Snyggt!