lördag, juni 14, 2008

Stil inför helgen

Ja, det är sverigematch idag, och ja, man borde kanske köra på gult och blått, men det är ju ganska hiskeligt fult tillsammans! Min sverigetröja är i England, sås om tur är så slipper jag bära den! =) Jag kör turkost och beige istället, nästan gult och blått! =) Jag och Jessica Simpson kör båda på tunikor, både snyggt och skönt!
Men kunde jag välja så skulle jag nog vilja ha Kate Middletons härliga korallrosa klänning. Riktigt snygg. Eller Charlotte Casiraghis snygga dimgrå klänning med assymmetrisk axel. Också riktigt snyggt! Går nog lika bra att heja på Sverige i det som gult och blått! =)
Hoppas ni får en bra helg och glöm inte att HEJA PÅ SVERIGE! =)

1 kommentar:

Scrapsystrar sa...

Är inne och njuter av allt ögongodis du lagt ut här de senaste dagarna. Tänk om man någonsin kunde bli bjuden på något tjuuusigt kalas, då skulle jag åka och sno Kates klänning no matter what!:-) Kram Åsa