tisdag, augusti 19, 2008

White Trash Mom söker någon som kan betala räkningarna

Ok, nu börjar snart en ny säsong av det där programmet där singelmammor ska försöka hitta killar. Med sina barn. Jag har skrivit förut att jag tycker det är äckligt, och det tycker jag fortfarande. På reklamen som nyss visades på tv så sitter en av singelmammorna vid ett köksbord med sitt barn. "Jag vill ha en snygg man", säger mamman, "ja, snygg". Den lilla flickan sitter bredvid och tittar upp på sin mamma; "jag tycker han ska vara snäll också", säger hon. "Ja, det förstås, snygg och snäll" säger mamman.

Alltså, ärligt talat. Det är äckligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Marie, du menar väl inte Singelmammor på måndagar i ettan?! För det är en dokumentär & inte "Ensam mamma söker"... Helt klart intressant (ur mitt perspektiv..:))

Miss Marie sa...

Nej, jag menade inte dokumentären på SVT, utan det är datingprogrammet på trean eller femman, där mammorna hänger ut sitt o barnens liv på teve...

Anonym sa...

oki, det programmet har jag missat.. kanske ingen större förlust då alltså..