söndag, september 28, 2008

Med fokus på detaljer

Det här bröllopet har varit med på min blogg förut. Jag gillar verkligen känslan! Och bilderna är så fina. Man kanske borde ha en fin backdrop att ta bilder mot? Lite tyg och fina lampor. och fint väder. De har en söt video också.Om det nu regnar får man göra som det här paret och skaffa paraply och bära regnstövlar. Funkar också! Och jag har redan skaffat ett fint paraply... Alltid redo!Tärnklänningar är på tapeten också. Mina tärnor får välja sina klänningar själva, men de ska ändå matcha lite och följa mitt färgschema något sånär! Här tycker jag tärnorna är söta i olika klänningar. Är inte denna girlang söt? Vi måste tänka på dekorationer också, eftersom väggarna inne i tältet kommer vara vita och tråkiga. Visst är det här gammeldags fotot sött? Gillar att leka med olika färger och former på kort, det blir mer intressant då.

Och så den ständiga frågan om accessoarer. Jag gillar dessa, stora, härliga och unika smycken. Ska jag ha nåt sånt, eller något mer diskret men lika så lovely? Tricky, tricky...

Inga kommentarer: