onsdag, september 24, 2008

The Met

Kändisarna flockas kring premiärer, nu senast var det på The Metropolitan Opera. Den här, för mig, okända skönheten hade en sjukt snygg klänning! Jag gillar ringningen och de fantastiska broderierna där. Molly Sims körde på axelbandslöst i sjöjungfrustil. Klassiskt och snyggt! Jag gillar att håret är utsläppt så att helhetsintrycket blir lite mer avslappnat.Little J kör på härligt knallrött i axelbandslöst och volanger! Annorlunda och otroligt vackert tycker jag.Helena Christensen tycker jag är snyggast av alla i hudfärgat svepande chiffong. Skärningen runt magen var väl kanske inte perfekt, men helhetsintrycket är ju alldeles underbart...
Charlize Theron var inte på operapremiär men iallafall på någon annan premiär! Ursnygg i kortkort svart med lågklackade sandaler. Jag gillar också urringningen som är annorlunda och väldigt smickrande.

1 kommentar:

Desiree sa...

Jag gillade nog Molly Sims klänning bäst.