söndag, oktober 05, 2008

Inspiration från La La-land


Helst skulle jag vilja kunna gå klädd såhär, som en av skådisarna i nya Beverly Hills 90210, i fladdrande gul chiffong i olika lager, ursnyggt.
Men det blir snarare Leona Lewis-stil med mössa, för usch ny börjar det bli kallt. Men på nåt sätt så är jag inte lika söt som Leona i mössa... Hmm, undrar varför...

Och paraply är bra att ha, eftersom det regnar i München, Amsterdam och Linköping. Jag letade länge efter ett liknande paraply som Julianne Moore har, och sist jag var i Liverpool hittade jag det på ett gatustånd för £2! Snacka fynd. Efter lite tråcklande vid säkerhetskontrollen så fick jag iallafall med det hem, vilken lycka! Och det braiga med det paraplyet är ju att det är genomskinligt och har en så härligt rundad form att man inte blir blöt upptill som med vanliga paraplyer där vattnet kan komma lite varsomhelst. Julianne har ju helt missat poängen med paraplyet eftersom hon håller det högt över huvudet, men hon kanske lär sig...

Inga kommentarer: