tisdag, oktober 28, 2008

Jag hittade den har bilden pa Elle Macpherson och Elisabeth Hurley, och jag alskar Elles sjal! Jag har alltid velat ha en handmalad eller handbroderad stor sidensjal, jag tycker att det ar sa fint! Sen hittade jag fler bilder pa Elle och hon har ju riktigt bra smak. Lyxbohemiskt skulle jag kalla det, med betoning pa lyx... Sa visst ar val hon en stilikon?Den fina sjalen och lika fina klanningen bar hon pa Elton Johns white tie and tiara ball i somras, och pa en tidigare bal hos Elton John bar hon klanningen nedan. Riktigt snygg den ocksa!
Skont avslappnat lyxbohemiskt i linne, glittrande kjol och platta sandaler med stenar.
Och minst lika stylish nar hon lamnar och hamtar barnen vid skolan. Jag gillar tofshalsbandet och cykeln!Helsvart ar saklart snyggt.

Och skont avslappnad i randigt och skona stovlar i egna underkladesaffaren.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Hon är ju snygg i nästan precis vad som helst. Jag förälskade mig dock in den där balklänningen som hon bar till Elton Johns tillställning. Vilket underbart tyg!

Miss Marie sa...

desiree- ja, visst ar den vacker!