fredag, oktober 31, 2008

Juldekoration

Varken i Linkoping eller Munchen blir det nagra juldekorationer hemma hos oss i ar. Jag har visserligen kopt en tomte till lagenheten i Linkoping, men den kommer jag inte se sa mycket av! Men snart hoppas jag ocksa ha ett hem att kunna dekorera! I ar far jag istallet hjalpa mamma med deras julpynteri.Mitt hus skulle garna kunna se ut saharOch ha en valkomnande ingang med mycket granris och lyktorMed julstrumpor vid oppna spisen Och nagra sma dekorationer med rott och vitt, det behover inte endast vara tomtar!

Bilder fran
Pottery Barn, Martha Stewart och Bo Bedre

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilka små söta julstrumpor, dom vill jag ha!! akira

Miss Marie sa...

visst ar dom sota! :) vi far borja virka!

Annika sa...

OTROLIGT vacker trappa du har på bild där...DET vore det ultimata!
Gillar ljusstakarna med tranbären. det är lätt att ta efter!!

Ninnie sa...

Å, härliga bilder! Nästan så jag längtar till julen. Och att ha ett sådant hus som det stora vita där. Det vore inte dumt...