söndag, november 02, 2008

Mera dekorationer

Vi ska ha bröllopsfesten i ett stort vitt tält antagligen, så jag fick tips från min upplevelseproducerande kompis att vi skulle tänka hur vi skulle dekorera tältet, och det är det jag gör just nu. Det ska ju vara billiga men roliga dekorationer, vi har verkligen ingen lust att lägga ner en massa pengar på dekorationer som vi aldrig kommer att använda igen (man kanske kan sälja det på Tradera efteråt?), men samtidigt kan det ju onekligen bli väldigt tråkig med ett stort vitt tält som är... tja, vitt. Jag har ju skrivit tidigare om blommor i glasburkar som kan hänga längs väggarna, och det tycker jag är jättebra. Jag hittade de här bilderna någonstans, och jag gillar de där puffarna över borden, lite splash av färg mitt i allt vitt, och det borde inte vara alltför svårt att göra nåt liknande, eller vad tror ni? Vad säger ni, tärnor och kompisar: är ni redo för att börja pyssla? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart vi ska pyssla... var ska vi börja??? akira