onsdag, november 26, 2008

Stieg

Det här med julklappar är alltid lite knepigt. Till tjejer tycker jag att det är jättelätt att köpa, det finns så många lyxiga saker som dom kan vilja ha. Pojkar är däremot lite svårare. Det gick bra att köpa till Engelsmannen i år, men till hans bror är det lite knepigare. Och eftersom Engelsmannens familj kommer till Sverige och firar jul med oss, så vill även min familj köpte hans familj några små presenter. Tricky. Men nu tror jag att jag har kommit på något! Engelsmannens bror är inte direkt nån boknörd, men det struntar jag i! Tycker ni inte det vore kul om han fick någon av Stieg Larssons böcker i julklapp? På engelska såklart. Hans böcker verkar ju funka även utomlands. Jag kommer ihåg att Sara i Frankrike såg en massa folk på tåget läsa Stieg Larsson och så verkar den även funka i Taiwan. Men visst är Män som hatar kvinnor första boken? Men jag kan inte hitta den varken på AdLibris eller Bokus, bara de andra två böckerna! Är inte det konstigt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ge honom en bok... heslt en tråkig sådan... *fniss* dumma jag!!

Anonym sa...

asså till brorsan...

Miss Marie sa...

akira - ja, dumma du! ;)