måndag, december 01, 2008

If only...

Ibland känns det som att det är fem Marie som är med och planerar bröllopet. Me, myself and I plus två till. Jag har liiiite svårt att välja en stil och den hålla mig till den. Alla mina val blir lite lätt schizofrena för jag tycker ju så mycket är fint! Det ideala vore ju om man kunde få ha fem bröllop. Ett hippie-bröllop med blommor i håret, barfota och giftermål i en kohage. Ett strandbröllop med kort klänning, sand mellan tårna och solnedgång som bakgrund. Ett superduper glamouröst med fjädrar, glitter och giftermål på ett tjusigt hotell. Ett superromantiskt och gammeldags med stor tyllklänning, tio tärnor och bröllop på slott. Och ett brittiskt bröllop med stora hattar, stora paraplyer (för det regnar alltid i England), en gammal herrgård och drag från fönstrena. Jag skulle kunna fortsätta med minst tio bröllop till!Men nu måste jag ju begränsa mig till ett bröllop och ta det bästa från allt. Blommor i håret, fest vid stranden, glitter, supperromantiskt och stora paraplyer får det bli då. Men ni ser, det är inte lätt!

Bilderna kommer från Pretty Pretty Paper och om jag skulle välja superglamourösa bröllopet så skulle jag vilja ha det så!

5 kommentarer:

Sara sa...

Hihi, ja du, 5 bröllop det vore nåt det :) Fast när du väl har ditt så kommer det kännas så bra :) Du har en utmaning hos mig förresten!

Desiree sa...

Ja visst är det svårt att bestämma sig vad man vill ha och inte. När det finns så mycket underbart att välja bland.

Miss Marie sa...

sara - ska kolla upp utmaningen! :)

desiree - ja, det finns ju så mycket fint!

Anonym sa...

Du har ju tusen ideer. Slå till med bröllop i januari istället så har du inte så mkt tid att fundera ;D

Miss Marie sa...

akira - men det är ju planerandet som är roligt! själva bröllopet är ju över på en dag men planeringen kan jag njuta av länge!